با درود.
بله میتوانید .
مشکلی نیست و هر زمان بعدا شکایت کنید رای بگیرید اگر نخواستید رای را اجرا نکنید
سلام. بله، هنوز می توانید پیگیری کنید، مخصوصا چون نامه اولیه پزشکی قانونی را دارید. نرفتن به معاینه بعدی باعث از بین رفتن حق شما نمی شود
میتوان پیگیری کرد ولی بهتر است که در اسرع وقت انجام شود که بتوان در این زمینه آن را اثبات کرد و دلایل وقوع جرم از بین نرود
ادله پس از مرور زمان زایل میشود و شکایت نیاز به ادله دارد
دوست عزیز، عدم مراجعه در مهلت مقرر میتواند روند اثبات جراحات را با مشکل مواجه کند، لذا برای احیای پرونده و مطالبه دیه حتماً با وکلای سایت مشورت کنید.
باید در اسرع وقت و تا زمانی که آثار ضرب از بین نرفته اقدام نمایید
با سلام خیر به این صورت نمیباشد اگر میخواهید از این موضوع بعداً استفاده کنید پیشنهاد
تماس داشته باشید