سلام و احترام
اگر شما عملا اضافه کاری و ماموریت انجام می دهید، شرط قراردادی مبنی بر “عدم تعلق” معمولا در برابر قواعد آمره قانون کار قابل استناد نیست و شما می توانید از اداره کار مطالبه حقوق مربوط را پیگیری کنید و دستگاه حضور و غیاب می تواند دلیل مهم شما باشد
بادرود
پرسشگر گرامی
اضافه کاری
و…)از طریق هیات های اداره کار قابل مطالبه است
در دفاتر پیشخوان احراز هویت شده
سامانه روابط کار ثبت نام کرده
وکیل دادگستری اختیار نمایید و دادخواست تخصصی تنظیم گردد و….
بدیهی است
اثبات روابط کاری برعهده کارگر است
مستندات کارگر بودن نیز
قرارداد کتبی
شهادت شهود
تحقیق محلی
پرینت حساب
لیست حضور غیاب و……..میباشد.
سلام بله کارفرما باید دستمزد اضافه کاری را به شما پرداخت نماید