هرگونه مطالبه نیاز به استحقاق گیرنده دارد مگر توافق طرفین
اگر بیمه ندارید، مستقیماً ۲ میلیون تومان (حدوداً) به حساب یا به نحوی که رسید داشته باشید پرداخت کنید حتماً رسید بگیرید و توضیح دهید که فقط خسارت خودرو پرداخت شده است.اگر کارت را نداد به کلانتری محل مراجعه کنید و شکایت : استرداد مدارک + جلوگیری از سوءاستفاده مطرح کنیدپیامها و رسید پرداخت را ارائه دهید معمولاً با یک تماس کلانتری، کارت را تحویل میدهند.