اصطلاح "اشتباهنامه" باید با دقت به کار رود. بهتر است در متن به این اشاره شود که به دلیل شبهه پیش آمده در شناسایی دقیق سارق و ادعای متهم مبنی بر عدم دخالت مستقیم، شما حاضر به گذشت شدهاید. از پذیرش هرگونه ادعای کلی مبنی بر "اشتباه بودن کل شکایت" بدون قید و شرط خودداری کنید
سلام با توجه به اظهارات شما ، شما ابتدا درخواست تامین دلیل را مطرح نمایید تا توسط کارشناس رسمی دادگستری معایب کار انجام شده توسط تعمیرکار مشخص گردد شما می توانید درخواست مطالبه خسارت را مطرح نمایید شما می توانید به اتحادیه مراجعه نمایید