مشاوره حقوقی رایگان - شکایت از آنلاین شاپ

سلام از فروشگاه اینترنتی لباس سفارش دادم بعد از یک ماه سفارشم رو ارسال کردن در صورتی که نوشته بودن ارسال بعد از 10 روز کاری و دیدم اشتباه فرستادن لباس رو! گفتم میخوام مرجوع کنم پولم رو پس بدید، گفتن نمیشه ،با مدل های دیگه تعویض کنید من کالا رو بعد از 2 روز مرجوع کردم اما هزینه ی پست برگشت رو هم خودم پرداخت کردم و برای تعویض و ارسال مجدد هم دوباره از من پول پست گرفتن بعد دوباره بدون اطلاع من ارسال کردند زنگ در خراب بوده پستچی برگشت داده بهشون اما دوباره میگن برای ارسال پول پست بده خسته شدم 3 مرتبه پول پست بدم؟؟!! چجوری باید شکایت کنم.؟

پاسخ ها:


امکان شکایت از طریق پلیس فتا وجود دارد 

18:23:44   1404/7/15

در صورت تخلف فروشگاه، امکان شکایت از طریق سازمان حمایت مصرف‌کنندگان یا مراجع قضایی وجود دارد. بررسی قرارداد و شرایط خرید ضروری است. مشاوره حقوقی توصیه می‌شود.

21:00:56   1404/7/22

سوالات مرتبط

شکایت مالی
با سلام و خسته نباشید میخواستم ازتون سوال کنم به انلاین شاپی به مقدار 20 میلیون واریز شده که خریدار در ترکیه هست و کارت بانکی به نام مادرشون و در ایران هستند ما اگر شکایت کنیم میتونیم مبلغ رو از ایشان...
قوانین حقوقی هزینه ی پست آنلاین شاپ ها
سلام، میخواستم بدونم چرا با وجود اینکه حداکثر هزینه ی تمام شده برای آنلاین شاپ ها از سوی اداره ی پست 10هزار تومان است یعنی با احتساب بیمه و مالیات و حتی حجم و اندازه های متفاوت بسته ی پستی هنوز هم صاح...
خرید از کانال تلگرامی
با سلام بنده از یک کانال تلگرامی یک گلیم خریدم پولش رو هم که حدود 2 میلیون بود کامل واریز کردم الان که پیک آورده میبینم طرح درسته اما رنگ متفاوت هستش و فروشنده هم قبول نمیکنه که اشتباه کرده. آدرسی هم ...
خرید اینترنتی
سلام ، من از یه پیج توی اینستاگرام خرید کردم ولی بسته رو برام نفرستادن و بعد از دو ماه فقط 65 درصد پولمو به عنوان خسارت پس دادن در صورتی که خودشون بسته رو نفرستاده بودن میتونم ازشون شکایت کنم؟...
ملك مشاعي
با سلام ٣/٣ دانگ از زمين محل كارخانه طي سند انتقال اجرايي بنام بانك منتقل شده است تفكيك و افراز سهم بانك امكانپذير ميباشد مع الهذا بانك دادخواست تخليه ملك را نموده است تاريخ رسيدگي دادگاه هفته...