مشاوره حقوقی رایگان - جبران خسارت خدشه به اعتبار کسب و کار

با توجه به تاخیر پیش آمده در رابطه با ارسال بسته از طریق شرکت پست خصوصی، خدشه زیادی به کسب و کار من وارد شده است، درحالی‌که ماهانه بیش از 50 میلیون هزینه تبلیغات می کنم تا مشتری بدست آورده و با پشتیبانی و مشاوره دقیق و ارسال کالای با کیفیت سعی در جذب رضایت مشتری می کنم، اما شرکت پست خصوصی ارسال کالا از قم به شهر ری را 6 روز طول داده است! درحالیکه زمان اعلامی در سایت 1 روز 24 ساعت است و حداکثر تاخیر پذیرفته شده توسط ما نیز 1 روز دیگر یعنی مجموعا ارسال از قم به تهران حداکثر 2 روز می‌بایست به طول انجامد و این تاخیر 5 روزه یا سه 4 روز کاری اعتبار ما را برای مشتری زیر سوال برده و مشتری به جای اینکه ده ها جا بنشیند و از تجربه خوش خرید از ما صحبت کند می‌نشیند و از تاخیر و ارسال 6 روزه از قم به تهران صحبت می کند، که اگر کولبر استخدام می کردید حداکثر 2 سه روزه می رساند! با توجه به شکایت ما از اینماد این شرکت، شرکت به ما تماس گرفته که ما به مشتری هزینه ارسال را می پردازیم (به عنوان جبران خسارت) و من گفتم که حداقل دو سوم ارزش کالای ارسالی را (حدود 10 میلیون تومان) می بایست به عنوان جبران خسارت به من بپردازید! و من هزینه ارسال را خودم برای مشتری واریز کردم! آیا درصورت عدم واریز این مبلغ پیشنهادی به من می‌توانم شکایت خود را ادامه داده و هزینه جبران خسارت حتی بیشتری را از وی طلب نمایم؟ شکایت از اینماد تا کجا می‌تواند پیش برود؟

پاسخ ها:


سلام  بله خسارت وارده به شما باید  خسارت مستقیم باشد و توسط کارشناس دادگستری تعیین خواهد شد 

12:44:49   1404/6/23

شرکت ملزم به جبران خسارت است

21:30:49   1404/6/22

در صورت اثبات خسارت وارده، می‌توانید از طریق دادگاه حقوقی مطالبه خسارت نمایید. شکایت از طریق اینماد محدود به نظارت صنفی و ارجاع به مراجع قضایی است.

13:14:11   1404/6/23

با کارشناسی میزان خسارات وارده مشخص و پرداخت میشود 

12:46:07   1404/6/23

سوالات مرتبط

تاخیر در تحویل سفارش
با سلام. بنده کارگاه ساخت لوازم هنری مانند ماگ، بشقاب، لیوان و... دارم که تماما با دست ساخته شده و ساخت هر محصول زمان بر است. بنده سفارش ماگ به ارزش 37 میلیون تومان داشته ام که 12 میلیون آن بیعانه پرد...
کلاهبرداری
با سلام همسرم به جرم کلاهبرداری میلیاردی الان 3 ماه که در زندان است جنسی را باید 2 سال پیش تحویل میداده که با مشکل ترخیص بار مواجه میشه و تعدادی از اجناس ترخیص نمیشه و تحویل زمان بر میشه الان شاکی به...
تاخیر در تحویل کالا
سلام خسته نباشید من 5اذر کیف بصورت عمده سفارش دادم و گفتن تا 11ام می‌فرستیم .امروز 27امه و همش امروز فردا میکنن و بهونه میارن .حتی قبول کردن پولو پس بدن اما من الان 22روز صبر کردم و شاید با اون م...
شکایت بابت تاخیر دریافت کالا
با سلام و احترام مکررا و خصوصا اخیرا پیش اومده که سفارشاتم در خرید اینترنتی با تاخیر به دستم میرسه متاسفانه در زمان خرید تاریخ تحویل رو مشخص میکنم اما نه تنها به دستم نمیرسه بلکه مراکز تماس پشتیبانیشو...
تاخیر در تحویل کالا
سلام و وقت بخیر اواخر مهر در یک فروشکاه سفارش سرویس کامل تخت و کمد دادیم .27 آبان قرار بود حاضر بشه بعد از کلی تماس تا الان فروشنده پول را کامل میخواهد و بعد کالا را بدهد و تمام شرایط فروش را انکار م...