سلام و احترام
طبق قواعد حمایت از مصرفکننده، شرط عدم استرداد وجه وقتی خدمت ارائه نشده، قابل بیاعتبار شدن است؛ میتوانید علیه مؤسسه (نه صرفاً مشاور) مطالبه وجه و خسارت کنید و به اداره صمت و تعزیرات نیز گزارش دهید.
بلی قطعاً میتوانید
قبلا پاسخ داده شده است
با توجه به متن قرارداد و رضایت شما به پرداخت هزینه بدون امکان بازگشت، شکایت شما برای استرداد وجه دشوار است. با این حال، اگر در زمان مشاوره، اطلاعات نادرستی به شما داده شده یا وعدهای خلاف واقع مبنی بر قبولی حتمی داده شده، میتوانید با ارائه مستندات (مانند پیامهای مشاور)، طرح دعوا نمایید
در صورت اثبات فریب یا عدم ارائه خدمات، امکان شکایت از مجموعه وجود دارد. شکایت از مشاور صرفاً در صورت نقش مستقیم و مستند در تخلف قابل بررسی است.
با سلام
بدواً اظهارنامه ارسال کنید و سپس دادخواست استرداد وجه بدهید.
سلام، شرط عدم استرداد وجه در صورتی معتبر است که خدمت وعدهدادهشده انجام شده باشد و اگر به علت عدم مجاز شدن اساساً انتخاب رشتهای صورت نگرفته، میتوانید دادخواست استرداد وجه علیه مدیر یا صاحب امتیاز مؤسسه در شورای حل اختلاف مطرح کنید؛ صرف شماره مشاور کافی برای شکایت مستقیم از او نیست مگر نمایندگی وی احراز شود
سلام اساساً انتخاب رشته ممکن نیست تا شرایط قرارداد محقق بشود. بنابراین مجموعه بایستی پول را به شما مسترد کند و برای این مهم، اظهارنامه ارسال کنید و اگر پاسخی ندادند، اقدام به شکایت بفرمائید و دادخواست به خواسته مطالبه وجه را از طریق دفتر خدمات الکترونیک قضایی به ثبت برسانید.
سلام
بله
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.