با سلام
میبایست نوبت مشاوره بگیرید و مدارک را ارسال نمایید
به کجا بفرستید؟
برای ارسال پاسخ شکایت، ابتدا وارد سامانه ۱۲۴ وزارت صمت یا سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی شوید. در بخش «ثبت و پیگیری شکایات»، گزینه «ارسال پاسخ» یا «بارگذاری مدارک» را انتخاب کنید. اطلاعات شکایت، کد پیگیری و مدارک لازم را وارد و ثبت نهایی انجام دهید. در صورت نیاز، میتوانید پاسخ را حضوری یا پستی به اتحادیه نانوایان محل نیز ارائه دهید.
سلام
پاسخ را در سامانه ثنا یا از طریق دفاتر خدمات قضایی ارسال کنید.
سلام میتوانید یک مشاوره تلفنی دریافت کنید و سپس وکیلی که با او مشاوره دریافت کرده اید گرزینه بررسی اوراق را برای شما فعال کند و بعد از بررسی اوراق شما هزینه مشاوره را از هزینه کلی شما کسر نماید .
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.