سلام
ماده14ـ چنانچه فردی که راننده وسیله نقلیه بوده، در زمان وقوع حوادث موضوع این آییننامه خارج از وسیله نقلیه بوده و دچار صدمات بدنی شود، در حکم شخص ثالث بوده و خسارت وارده حسب مورد از محل بیمه شخص ثالث یا صندوق تأمین خسارتهای بدنی پرداخت میشود و در غیر این صورت خسارت از محل بیمهنامه حوادث راننده جبران خواهد شد.
بنظر دادگاه باید رای به نفع پدر شما صادر نماید .
در هر حال حق اعتراض به نظر کارشناس را دارید