مشاوره حقوقی رایگان - محصول پستی

سلام من یک ماه پیش محصولی سفارش دادم از فروشگاه اینترنتی و فروشنده خیلی دیر ارسال کرد و بعد از دو روز پذیرش از طرف پست نوشته شد مرسوله از سامانه حذف گردید. من متوجه شدم این فروشنده همینطوری سر بقیه رو هم کلاه گذاشته و محصولی بهشون نداده و پاسخگو هم نیست چطوری میشه شکایت کرد؟ چطوری میشه جلوشو گرفت؟

پاسخ ها:


با درود سلام ابتدا اظهارنامه ارسال دارید اگر افاقه ننمود سپس طرح دعوا نمائید احتمال موفقیت وجود دارد

23:07:02   1404/1/23

به دفتر خدمات قضایی مراجعه کنید

22:19:48   1404/1/25

از طریق ارگان مربوطه پیگیری نمایید

12:07:50   1404/1/29
عدم دریافت کالای خریداری شده خرید و فروش اینترنتی کالا

سوالات مرتبط

کلاه برداری
سلام من چند وقت پیش ازیه پیجی سفارش ساعت دادم و الان یه ماهه ک جواب بنده رو درست و حسابی نمیده و داره بازیم میده و پولی ک ک جهت ساخت اون ساعت دادم رو واریز کردم ولی متاسفانه بالحن بد و پرخاشگرانه جواب...
عدم دریافت کالا
باسلام بنده طی چندین فاکتور از شرکت دارویی، دارو خریداری کردم و چند چک اخر رو نتونستم پرداخت کنم شکایت کردن و اعسار زدم و درحال حاضر اقساط پرداخت میکنم. شرکت تمامی فاکتورهارو رسمی صادر میکرده اما چند ...
کلاهبرداری در اینستاگرام
با سلام بنده چند وقت پیش در اینستا گرام با پیجی آشنا شدم که میگفتند سگ رایگان میدیم و فقط پول ارسال و لوازم را میگیریم بنده پول را فرستادم و خورد خواستم ببینم چطوری میشه شکایت کرد و جواب میگیرم فقط د...
عدم دریافت سفارش اینترنتی
سلام من دو ماه پیش دو کاپشن از جزیره قشم سفارش دادم تا الان بدستم نرسیده با پیگیریی هایی که انجام دادم فروشنده و پست میگن پلیس راه آهن تهران توقیف کرده بسته رو و نامه زدیم جواب نمیده الان دوماهه دارن ...
کلاهبرداری اینترنتی
با سلام حدود یکماه پیش از یک پیج اینستاگرام کالای را خریداری و پول را به حساب آنها انتقال دادم اما تا به امروز نه کالا را دادن و نه پول را، همچنین دیگه جوابگو نیستن و هیچ راه ارتباطی به جز همان پیج خو...