سلام خیر شاکی میبایست رضایت قطعی و کامل خود را به شعبه ارائه نماید
خیر ملزومات دیگری نیاز است
با درود پرسشگر ارجمند، اولا، با پرداخت مبلغ به شاکی و دریافت رضایتنامه از او، شما توانستهاید قدم مثبتی بهسوی حل مشکل حقوقیتان بردارید و امکان بازگشت حساب شما را فراهم کنید. ثانیا، لازم است اطمینان حاصل کنید که شاکی بهطور رسمی رضایت خود را به دادگاه اعلام کرده و مستندات آن را در پرونده درج کند، در غیر این صورت ممکن است روند بازگشت حساب شما با مشکل مواجه شود. ثالثا، توصیه میشود پس از انجام پرداخت و اخذ رضایت، با وکیل مشورت کنید تا مراحل قانونی لازم برای بازگشایی حساب و رفع موانع احتمالی را بهدرستی پیگیری کند.
با سلام از طریق مرجعی که دستور توقیف داده می توانید موضوع را پیگیری کنید
سلام وقت بخیر اگر درگیر جرایم رایانهای هستید تنها رضایت شاکی کفایت نمیکنه و نیازمند یک سری اقدامات قضایی و اداری است و الزاماً پرداخت خسارت شاکی برابر با باز شدن حسابها نیست
سلام اگر وکیل شاکی پیگیری های لازم را انجام دهد یا خود شما به شعبه مراجعه کنید بله.
قبل از هرگونه واریزی یا مصالحه با طرف مقابل بهتر است با وکیل متخصص مشورت کنید
خیر حتما به شعبه رسیدگی کننده مراجعه نمایید
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.