از مرجع مربوطه پیگیری شود.
باسلام مراتب حضوری پیگیر شوید
مراجعه حضوری داشته باشید
درود عدم واریز مستمری شما میتواند به چند دلیل باشد: 1. تأخیر در ثبت اطلاعات: ممکن است اطلاعات شما هنوز در سامانه مستمریبگیران بهزیستی ثبت نهایی نشده باشد. 2. عدم تخصیص بودجه: گاهی بهزیستی به دلیل کمبود بودجه، پرداخت مستمری برخی افراد جدید را با تأخیر انجام میدهد. 3. مشکل در شماره حساب: اگر حساب بانکی شما دچار مشکل باشد (مانند عدم تطابق اطلاعات حساب با مدارک شناسایی)، واریز انجام نمیشود. 4. اولویتبندی پرداختها: در برخی موارد، بهزیستی پرداخت مستمری را به ترتیب اولویت انجام میدهد و ممکن است هنوز نوبت شما نرسیده باشد. پیشنهاد میشود با اداره بهزیستی محل پرونده خود تماس بگیرید یا حضوری مراجعه کنید تا علت دقیق را جویا شوید. با آرزوی موفقیت
حضوری از بهزیستی پیگیری کنید.
با درود پرسشگر ارجمند حتی المقدور حضوری پيگير ماجرا شوید
از طریق سازمان مربوط پیگیری کنید
باسلام بهتر است حضوراً پیگیری کنید
با سلام حضورا می توانید موضوع را پیگیری کنید
سلام؛ دلیل این امر را میتوانید حضوری شناسایی نمائید. یا این مسأله اولویتبندی شده است و شما در نوبت پرداخت هستید یا شماره حساب شما به اشتباه درج شده است و نیاز به اصلاح دارد فلذا لازم میباشد که شما مراجعه حضوری برای رفع این مشکل داشته باشید.
با سلام از قسمت امور اداری بهزیستی پیگیری کنید
از بهزیستی پیگیری کنید
سلام ممکنه قطع شده باشه به بهزیستی مراجعه
باید حضورا از بهزیستی پیگیری کنید
موضوع را حضوراً پیگیری کنید
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.