سلام بله این موضوع بایستی به سازمان تامین اجتماعی اعلام شود تا در لیست قرار گیرند
نیاز به توضیحات و بررسی دارد
با درود پرسشگر ارجمند تعدیل یا قطع همکاری
سلام بله، بعد از اتمام قرارداد، کارفرما موظف است ترک کار کارکنانی که دیگر همکاری نمیکنند را در لیست بیمه به سازمان تأمین اجتماعی اعلام کند. مراحل اعلام ترک کار در لیست بیمه: در لیست ماهانه بیمه، نام فرد بههمراه "کد ترک کار" ثبت میشود. 2. مهلت اعلام: باید حداکثر تا پایان ماه بعد از قطع همکاری این موضوع به سازمان تأمین اجتماعی اعلام شود.
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.