مشاوره حقوقی رایگان - عدم اعلام ترک کار به تامین اجتماعی

سلام وقت بخیر ،آیا بعد ازاتمام قرارداد بابت پرسنلی که دیگر مایل به همکاری نیستند باید برای ایشان درلیست بیمه ترک کاراعلام کنیم؟

پاسخ ها:


سلام بله این موضوع بایستی به سازمان تامین اجتماعی اعلام شود تا در لیست قرار گیرند

15:29:27   1403/11/14

نیاز به توضیحات و بررسی دارد

21:08:41   1403/11/13

با درود پرسشگر ارجمند تعدیل یا قطع همکاری

22:51:15   1403/11/13

سلام بله، بعد از اتمام قرارداد، کارفرما موظف است ترک کار کارکنانی که دیگر همکاری نمی‌کنند را در لیست بیمه به سازمان تأمین اجتماعی اعلام کند. مراحل اعلام ترک کار در لیست بیمه: در لیست ماهانه بیمه، نام فرد به‌همراه "کد ترک کار" ثبت می‌شود. 2. مهلت اعلام: باید حداکثر تا پایان ماه بعد از قطع همکاری این موضوع به سازمان تأمین اجتماعی اعلام شود.

01:35:43   1403/11/13

سوالات مرتبط

ترک کار
سلام خسته نباشید من یک قرارداد سه ماهه با یک شرکتی دارم و حالا با گذشت یک ماه بدلیل بیمه نکردن و توهین و ... قصد ترک کار دارم و سفته ای به مبلغ 25 میلیون تومان بابت حسن انجام کار دادم ایا برام‌مش...
اعلام ترک کار کارگر
درچه صورتی برای یک شخص ترک کار میزنند؟ اینکه استعفا بدهد یا اینکه چند روز نرود سر کار؟ و عواقبش چی هست آیا قابل شکایت هست؟...
درخواست بیمه بیکاری
سلام.وقت شما بخیر. پیشاپیش از پاسختون کمال تشکر را دارم. من میخواهم از مقرری بیمه بیکاری استفاده کنم اما کارفرمای من میگوید که لیست بیمه رو پانزدهم به پانزدهم هر ماه رد میکنند ولی من این ماه یعنی 31 ا...
اعلام ترک کار کارگر
با سلام. پس از 12 سال سابقه بیمه تامین اجتمایی به علت گذاشتن ICD یا همان باطری برای قلب با نامه کمیسیون پزشکی بیمه از کار افتاده کلی محسوب شدم. در برج 9 /12 پس از دوندگی و رفت و آمد به بیمه نامه جهت ت...
عدم ورود ترک کار در لیست خرداد
با سلام و احترام برای اعلام ترک کار یکی از پرسنل که در لیست بیمه خرداد اعلام نشده چه باید کرد؟...