باسلام و عرض ادب مشتری ناراضی میتواند در اتحادیه صنفی طرح شکایت کند. شما نیز باید مدارک و شواهد کیفیت کار خود را ارائه دهید و در صورت اثبات بیاساس بودن ادعای شاکی، میتوانید خسارت خود را مطالبه نمایید.
با سلام می توانید در اتحادیه دفاعیات خود را مطرح کنید
ایشان و شما هرکدام باید ادعای خود را اثبات کنید
ایشان باید با ادله بتوانند ادعای خود را ثابت و شما دفاع کنید
با سلام مدارک و فاکتورهای خرید مواد خود را به آن مرجع ارائه کنید
مطابق ادله در صنف مربوط حاضر و از اتهام انتسابی دفاع کنید
سلام هر شخصی برای شکایت میبایست دلایل و مستندات داشته باشد ایشان میتواند از شما شکایت کند و شما متقابلاً میتوانید دفاع کنید
سلام به همین صورت از خود به دفاع بپردازید تا حقی از شما ضایع نشود
باسلام دفاعیات لازم را مطرح و مستندات دال بر نوع مواد و دیگر کیفیت ها را ارائه دهیو
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.