درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - جلسه رسیدگی در صورت تعطیلی ادارات

سلام و عرض ادب بنده از شرکت مخابرات شکایت کرده ام و 27 آذر اولین جلسه رسیدگی است با توجه به تعطیلی ادارات آیا فردا اداره کار شمیرانات تعطیل است یا باید حضور پیدا کنم ؟

پاسخ ها

با درود پرسشگر ارجمند حتی المقدور حضوری پيگير ماجرا شوید
اولین روز کاری بعد از تعطیل مراجعه کنید
باسلام با توجه به تعطیلی می توانید در اولین روز باز گرایی ادارات مراجعه و از تاریخ جدید جلسه اطلاع حاصل نمایید.
با سلام اگر ادارات تعطیل اعلام شده باشد وقت دیگری تعیین و به شما ابلاغ خواهد شد.
هست
اولین روز کاری بعد از تعطیلی مراجعه کنید
درود بر شما ؛ در صورت تعطیلی وقت تجدید می شود . موفق باشید.
خیر تعطلیل است
روز بعد تعطیلات حضوری پیگیری کنید
با سلام شب از طریق اخبار وضعیت تعطیلی روز بعد را پیگیری کنید و در صورتی که تعطیل بود در اولین روز غیر تعطیل مراجعه نمایید
در صورتی که وقت رسیدگی تعطیل رسمی اعلام شود وقت تجدید میشود و وقت رسیدگی جدیدی تعیین خواهد شد.
با سلام ادارات در 27 آذر ماه تعطیل هستند
با سلام ، اصولا باید تعطیل باشد .