شکواییه کلاهبرداری از طریق دفاتر خدمات قضایی الکترونیک مطرح شود
میتوانید از صاحب ان حساب و ان شخص تحت عنوان کلاهبرداری شکایت کنید
با درود پرسشگر ارجمند ابتدا اظهارنامه ارسال دارید اگر افاقه ننمود سپس دادخواست دهید احتمال موفقیت وجود دارد
مطابق قانون تجارت الکترونیک فروشنده ملزم از ظرف یک هفته بدون اخذ دلیل و صرفاً با تحمیل هزینه پست بر ذمه خریدار کالا را مسترد و قبول کند
با سلام به دفتر خدمات قضایی مراجعه کنید و با عنوان کلاهبرداری شکایت کنید و از طریق مراجع انتظامی موضوع را پیگیری کنید
از مالک آن تلفن و صاحب آن حساب که پول واریز کردید شکایت کیفری کلاهبرداری کنید
با شماره پلیس فتا 096380 تماس گرفته و عدد 7 را فشار دهید ومنتظر اپراتور بمان
بدوا اظهارنامه در صورت استنکاف دادخواست طرح نمایید
سلام با توجه به توضیحات شما ، امکان شکوائیه کیفری و دادخواست حقوقی وجود خواهد داشت
سلام و احترام ارزش پیگیری نداره
با سلام میتوانید شکایت کنید
بله امکان پیگیری وجود دارد
سلام شکوائیه با عنوان مجرمانه کلاهبرداری از طریق دفتر خدمات الکترونیک قضایی به ثبت برسد
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.