مشاوره حقوقی رایگان - عدم تعهد به گارانتی کالا

با سلام خدمت وکلای محترم بنده ساعتی هوشمند از سایتی به صورت آنلاین خرید کردم که یکی از قابلیتهای این ساعت که اکثر ساعتها هم دارند ضد آب بودن حتی در عمق 50 متری اون داره هستش و این قابلیت هم در تمام سایتها و حتی سایت رسمی قید شده بود این کالا از جانب شرکتی گارانتی 18 ماهه میکرد بعد از چند ماه استفاده این ساعت مشکل پیدا کرد و تاچ‌ و ال سی دی اون از از کار افتاد با هماهنگی با شرکت گارانتی کننده و ارسال فیلم و عکس قبل از ارسال اون ساعت رو مرجوع کردم بعد از چند روز شرکت گارانتی کننده با بنده تماس گرفت و عنوان کرد که ساعت شما آب خورده و گارانتی ابطال شده و آدرس بدید تا مرجوع کنم بنده عرض کردم چطور ساعتی که ضد آب هستش حتی تا عمق 50 متر به این راحتی آب بگیره گفتند که باید آب شرایط خاصی داشته باشه و کلرش اینطور باشه و از اینطور دلایل بی ربط که فقط خواستد از زیر خدمات گارانتی در برن گیرم که آب بگیره حالا به هر دلیلی که مثلا شرکت سازنده واترپروف نکرده دلیل نمیشه که شما گارانتی رو قبول نکنید به نظر شما حق با اون شرکت هست یا بنده به نظر شما باید از چه راهی اقدام کنم و آیا به نتیجه میرسم یا فقط وقت تلف کردن هستش؟ ممنون از بزرگواران بابت وقتی که گذاشتید

پاسخ ها:


میتوانید اقدام به شکایت کنید ولی نتیجه قابل پیش بینی نیست

13:29:18   1403/9/10

با سلام ، اگر خسارت قابل تامل است ، میتوانید ابتدا از طریق شورای حل اختلاف کارشناسی کرده سپس دادخواست به دادگاه بدهید

13:31:48   1403/9/10

با درود پرسشگر ارجمند مطالب ارسالی شما را مطالعه کردم موضوع نیازمند بررسی بیشتر است و گفتگوی طرفینی را می‌طلبد به لحاظ اهمیت آن.

13:21:33   1403/9/10

سوالات مرتبط

عدم دادن قطعه ماشین در زمان گارانتی
سلام وقتتون بخیر ماشین من الان 9روز هست به خاطر لیراد سانروف و نبود قطعه در نمایندگی هست؟؟ ایا میتونم به خاطر تامین نکردن قطعه شکایت کنم و درخواست ضرر زیان بدهم؟؟ ماشین گارانتی دارد...
خدمات پس از فروش
بنده دو هفته س یه موتورخریدم کیلومترش سوخته بردم گارانتی میگن باید پول بدی کیلومتر عوض کنیم این موتور اصلا کار نکرده من میخوام شکایت حقوقی کنم باید چیکار کنم؟...
عدم تعهد گارانتی
سلام بنده یک گریبکس با ضمانت 6ماهه با فاکتور رسمی سربرگ دار خریدم وگریبکس 2ماه نشده در اتوبان کاشان خراب شد وگریبکس باز وبه تهران جهت تعویض ارسال شد ولی فروشنده با تعویض یک قطعه سالم با یه قطعه شکسته ...
تاخیر در تامین و تعویض قطعه معیوب اتومبیل در دوره گارانتی
با سلام حدودا 60 روز قبل به نمایندگی مجاز شرکت ... در دوره گارانتی مراجعه نمودم و با تائید معیوب بودن کمک فنر های جلو ، درخواست قطعه نمودند لیکن تا کنون آن قطعه تامین نشده است و اتومیبل من همم چنان خر...
عدم پایبندی شرکت به تعهدات گارانتی
با سلام 3 ماه پیش یک دستگاه موبایل خریدم از همون روز اول مشکل داشت ولی شرکت گارانتی به هیچ وجه پاسخگو نیست و می‌گوید گوشی را برای ما ارسال کنید که حداقل یک تا دو ماه زمان میبرد بررسی و تعمیر گردد...