مشاوره حقوقی رایگان - تاخیر در تامین و تعویض قطعه معیوب اتومبیل در دوره گارانتی

با سلام حدودا 60 روز قبل به نمایندگی مجاز شرکت ... در دوره گارانتی مراجعه نمودم و با تائید معیوب بودن کمک فنر های جلو ، درخواست قطعه نمودند لیکن تا کنون آن قطعه تامین نشده است و اتومیبل من همم چنان خراب است . در سامانه 124 و سامانه گارانتی ثبت شکایت کردم اما هیچ پاسخی نداده اند . آیا امکان ثبت شکایت در قوه قضائیه و یا دیوان عدالت اداری جهت دریافت خسارت هست؟

پاسخ ها:


اصولا احتمالا خودروی چینی هست و در قرارداد خرید خودرو تامین قطعات نوشته که احتمالا مدتی بگذره براساس اون قرار داد کمی سخت هست با وکیل مشورت کنید حتما

22:43:05   1403/10/27

سوالات مرتبط

عدم دادن قطعه ماشین در زمان گارانتی
سلام وقتتون بخیر ماشین من الان 9روز هست به خاطر لیراد سانروف و نبود قطعه در نمایندگی هست؟؟ ایا میتونم به خاطر تامین نکردن قطعه شکایت کنم و درخواست ضرر زیان بدهم؟؟ ماشین گارانتی دارد...
خدمات پس از فروش
بنده دو هفته س یه موتورخریدم کیلومترش سوخته بردم گارانتی میگن باید پول بدی کیلومتر عوض کنیم این موتور اصلا کار نکرده من میخوام شکایت حقوقی کنم باید چیکار کنم؟...
عدم تعهد به گارانتی کالا
با سلام خدمت وکلای محترم بنده ساعتی هوشمند از سایتی به صورت آنلاین خرید کردم که یکی از قابلیتهای این ساعت که اکثر ساعتها هم دارند ضد آب بودن حتی در عمق 50 متری اون داره هستش و این قابلیت هم در تمام س...
عدم تعهد گارانتی
سلام بنده یک گریبکس با ضمانت 6ماهه با فاکتور رسمی سربرگ دار خریدم وگریبکس 2ماه نشده در اتوبان کاشان خراب شد وگریبکس باز وبه تهران جهت تعویض ارسال شد ولی فروشنده با تعویض یک قطعه سالم با یه قطعه شکسته ...
عدم پایبندی شرکت به تعهدات گارانتی
با سلام 3 ماه پیش یک دستگاه موبایل خریدم از همون روز اول مشکل داشت ولی شرکت گارانتی به هیچ وجه پاسخگو نیست و می‌گوید گوشی را برای ما ارسال کنید که حداقل یک تا دو ماه زمان میبرد بررسی و تعمیر گردد...