بله ولی مستندات به اداره کار ببر از این ادعا
سلام! متاسفم که در چنین شرایطی قرار گرفتید. بله، شما میتوانید از کارفرمای خود شکایت کنید. طبق قانون کار ایران، کارفرما موظف است حقوق و مزایای قانونی شما را پرداخت کند و شما را بیمه کند. برای شکایت، میتوانید به اداره کار مراجعه کنید و مدارک زیر را ارائه دهید: 1. **سند قرارداد کار** (اگر دارید) 2. **گزارش اداره بیمه تامین اجتماعی** (در صورت وجود) 3. **مدارک اثباتکننده رابطه کارگر و کارفرما** (مثل فیشهای حقوقی، پیامها، ایمیلها) 4. **مدارک هویتی** (کارت ملی، شناسنامه) 5. **گزارشات عدم دریافت حقوق و دستمزد از بانک** (در صورت وجود) 6. **شهادت افراد دیگر** (اگر کسی میتواند شهادت دهد که شما در آنجا کار میکردید) همچنین میتوانید از طریق سامانه جامع روابط کار به صورت آنلاین شکایت خود را ثبت کنید.
.
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.