مشاوره حقوقی رایگان - حقوق و دستمزد

سال 89 در اداره استخدام شدم بعد مدتی در سرکارم دوچار سانحه شدم و 8 ماه بیکار شدم اداره عدم نیاز زدن اما کارفرما و امورکارکنان شرکت منو از لیست خارج نکردن بعد 8 ماه دوباره با دردسر زیاد به شغلم برگشتم اما در مدت 8 ماه نه بیمه و نه حقوق بیکاری به بنده تعلق نگرفت یعنی هیچی 8 ماه سابقه بیمه رفت و مزد هم دریافت نکردم آیا الان که سرکار همان اداره هستم میتوانم شکایت کنم

پاسخ ها:


با درود پرسشگر ارجمند چنان‌چه تابع قانون کار باشید که بنظر میباشید حقوق و مزایای شما کاملا از طریق اداره کار قابل پیگیری و مطالبه است اقدام نمایید ابتدا باید در دفاتر پیشخوان احراز هویت شوید سامانه روابط کار نیز ثبت نام کنید دادخواست تخصصی تنظیم گردد و

22:53:28   1403/5/11

نیاز به بررسی دارد

09:57:18   1403/5/19

سلام نیاز به بررسی است باید ابتدا علت ترک کار مشخص گردد

19:56:54   1403/5/12

سوالات مرتبط

مطالبه ایام بیکاری
با دورود خدمت عزیزان بنده در یک اداره دولتی قراردای تبصره 4 هستم دو ماه اخراج شدم آیا میتوانم بعد از برگشت به کار حقوق معوقه ام را از اداره بگیرم و ممنون میشم بفرمایید از چه طریقی و چگونه اقدام نمایم...
اخراج بی دلیل و بدون اطلاع قبلی
سلام من مدت 8ماه آشپز یک رستوران بودم حتی در جنگ بین ایران واسرائیل هم کارو تعطیل نکردیم ولی بعد گذشت این مدت کارفرما بدون هیچ دلیل موجهی اومده و میگه اخراجی همین امروز باید برین چطور میتونم حق و حقوق...
شکایت عليه آموزش و پرورش
سلام بنده 12 سال معلم بودم آخرین وضعیت استخدامی رسمی آزمايشی بود در اثنای تبدیل وضعیت به رسمی قطعی استعلام امنیتی از اطلاعات منفی بود هیت گزینش استان اقدام به اخراج بنده از کار کردم اعتراض کردم باز تو...
حقوق ایام بیکاری
سلام اینجانب در بازه زمانی 1397 تا اواخر1400 بصورت طرح در سازمان دولتی مشغول بکار بودم و در سال 1400 با قانون تبدیل وضعیت ایثارگران مشمول قانون تبدیل وضعیت بودم ولی با اختیارت مدیریت وقت منو پایان طر...
ارسال گزارش غیبت کذب توسط مدیر واحد
احتراما اینجانب مدت بیست و یکسال در موتوری شهرداری راننده تریلی حمل زباله بودم که بارها توسط مدیر واحد تهدید به اخراج میشدم چون با من خصومت شخصی داشت که برای جمع اوری سابقه بیمه سه ماه مرخصی درخواست ک...