مشاوره حقوقی رایگان - قطع همکاری از طرف کارفرما

با سلام از ابتدای سال با شرکتی قرارداد یکساله تنظیم کردم بدون هیچ مشکل و موردی ، آخرین روز تیرماه اعلام کردند که بدلیل آیین نامه داخلی باید قطع همکاری کنیم اول از من خواستن استعفا بنویسم که قبول نکردم و بصورت شفاهی اعلام کردند که برای 1 الی 2 ماه حق و حقوق کامل منو پرداخت میکنن و گفتن از ابتدای مرداد به محل کار مراجعه نکنم.سوالم اینه با توجه به اینکه این موارد کلا به صورت شفاهی بوده نیاز هست اظهارنامه بدهم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

پاسخ ها:


سلام شما می توانید در هیات تشخیص اداره کار شکایت نمایید

01:38:24   1403/5/9

جهت تنظیم شکوائیه گزینه مربوط را انتخاب نمایید

05:52:09   1403/5/9

باسلام از طریق هیات تشخیص اداره کار موضوع را پیگیری کنید

16:37:28   1403/5/9
قطع همکاری با کارگر اخراج از کار کارگر

سوالات مرتبط

نفرستادن قرارداد از سوی کارفرما
درود و سپاس من حدود 8 سال در یک شرکت خصوصی کار می کنم. پارسال پس از مذاکره شفاهی با من و سه تن دیگر از همکارانم در استان های دیگر پیشنهاد تغییر فیلد کاری با حقوق و مزایای بالاتر و برای اطمینان خاطر م...
قرارداد
سلام من کارفرمام به بنده قطع همکاری کردن یهو در صورتی که تازه قرارداد بستن ولی برگه قرارداد پیش خودشه میخواستم بدونم میشه باقیه مانده قرارداد رو ازش بگیرم ممنون...
عدم همکاری کارفرما با کارگر
در سال جدید شرکت هیچ گونه قراردادی با ما ننوشته ولی بیمه تامین اجتماعی را واریز کرده، کارفرما قصد انتقال شرکت به شهرستان را دارد، یعنی قصد عدم همکاری با ما را در شهرمان را دارد، آیا می‌توان از کا...
قطع همکاری
سلام خسته نباشید. من از اردیبهشت سال1400 در بنیاد مسکن بصورت پروژه ای با قرارداد یکساله مشغول ب کارم وقتی یکسالم تموم شد دیگه نگفتن برا قرارداد جدید برم و همینجور تاالان مشغول ب کارم ولی امروز زنگ زدن...
عدم وجود قرارداد کار
با سلام. اینجانب کارفرمایی هستم که از ابتدای سال با یک کارمند قرارداد کار منعقد ننموده و حتی ایشان نیز انعقاد قرارداد کار سرباز می زند وظایف خود را به خوبی انجام نداده و از ایفای وظایف شغلی کوتاهی می&...