سلام از ارگان مربوطه پیگیری کنید
سوال حقوقی نیست، اداریست
از اداره مربوطه پیگیری کنید
از پشتیبانی سایت بپرسید
از پشتیبانی سایت و یا همگروه های خود بپرسید
با سلام میبایست منتظر بمانید یا حضوراً مراجعه کنید علت را از مسئول مربوطه جویا شوید
با درود حضوری پيگير ماجرا شوید
تحمل نمایید
درود ، باید از ارگان های مربوطه پیگیری نمایید.
سلام وقت بخیر مراجعه به آیین نامه و کثرت پذیرش برای تحمل این پروسه،منطقی می باشد.
سلام، وقت بخیر منتظر بمانید معمولا این پیامک ها به صورت تدریجی وپس از اتمام مراحل استعلامات انجام می شود.
با سلام از مرجع مربوطه پیگیری کنید
با سلام از مرجع مربوطه پیگیری کنید.
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.