با سلام از مرجع مربوطه پیگیری کنید
با سلام از مرجع مربوطه پیگیری کنید.
از اداره مربوطه پیگیری کنید
تحمل نمایید
از پشتیبانی سایت بپرسید
سلام، وقت بخیر منتظر بمانید معمولا این پیامک ها به صورت تدریجی وپس از اتمام مراحل استعلامات انجام می شود.
سلام از ارگان مربوطه پیگیری کنید
درود ، باید از ارگان های مربوطه پیگیری نمایید.
با سلام میبایست منتظر بمانید یا حضوراً مراجعه کنید علت را از مسئول مربوطه جویا شوید
از پشتیبانی سایت و یا همگروه های خود بپرسید
با درود حضوری پيگير ماجرا شوید
سوال حقوقی نیست، اداریست
سلام وقت بخیر مراجعه به آیین نامه و کثرت پذیرش برای تحمل این پروسه،منطقی می باشد.
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.