با سلام از مرجع مربوطه پیگیری کنید
سلام وقت بخیر مراجعه به آیین نامه و کثرت پذیرش برای تحمل این پروسه،منطقی می باشد.
از پشتیبانی سایت بپرسید
سلام، وقت بخیر منتظر بمانید معمولا این پیامک ها به صورت تدریجی وپس از اتمام مراحل استعلامات انجام می شود.
سلام از ارگان مربوطه پیگیری کنید
درود ، باید از ارگان های مربوطه پیگیری نمایید.
تحمل نمایید
از اداره مربوطه پیگیری کنید
از پشتیبانی سایت و یا همگروه های خود بپرسید
سوال حقوقی نیست، اداریست
با درود حضوری پيگير ماجرا شوید
با سلام میبایست منتظر بمانید یا حضوراً مراجعه کنید علت را از مسئول مربوطه جویا شوید
با سلام از مرجع مربوطه پیگیری کنید.
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.