سلام وقت بخیر مراجعه به آیین نامه و کثرت پذیرش برای تحمل این پروسه،منطقی می باشد.
درود ، باید از ارگان های مربوطه پیگیری نمایید.
تحمل نمایید
سوال حقوقی نیست، اداریست
با سلام از مرجع مربوطه پیگیری کنید.
با درود حضوری پيگير ماجرا شوید
سلام، وقت بخیر منتظر بمانید معمولا این پیامک ها به صورت تدریجی وپس از اتمام مراحل استعلامات انجام می شود.
با سلام میبایست منتظر بمانید یا حضوراً مراجعه کنید علت را از مسئول مربوطه جویا شوید
با سلام از مرجع مربوطه پیگیری کنید
از پشتیبانی سایت بپرسید
از پشتیبانی سایت و یا همگروه های خود بپرسید
سلام از ارگان مربوطه پیگیری کنید
از اداره مربوطه پیگیری کنید
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.