با سلام...بنده چندین سال است که درب ترمینال به تمام ایران مسافر میبرم بعد اومدیم عضو تاکسی اینترنتی هم شدیم که حداقل یه لقمه نون ازش در بیاریم ولی تاکسی اینترنتی هر سفری که ما رفتیم با لوکیشن قابلیت دید داشتند و کمیسیون از من کم کردند در صورتی که اصلا از تاکسی اینترنتی استفاده نکرده ام و مسافر مشکل دار بود و سفر رو لغو کرده الان من میخوام پیگیری کنم باید برای شکایت چی کار کنم؟
با سلام
از طریق شرکت مربوطه موضوع را پیگیری کنید
از طریق مرجع مربوطه پیگیری کنید
21:14:34 1403/2/30
با سلام از طریق همان تاکسی اینترنتی پیگیری کنید
09:36:47 1403/2/31
شکایت از شرکت تاکسی اینترنتی تاکسی اینترنتی
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.