مشاوره حقوقی رایگان - پذیرش و انتقال سوابق

با سلام و احترام چنانچه کارمندی درخواست انتقال سابقه خود از یک سازمان دولتی به دیگر سازمان دولتی داشته باشد و کارفرمای قبلی حق بیمه برای وی پرداخت نکرده باشد، آیا می‌تواند مجموع حق بیمه را در سازمان جدید پرداخت نماید؟ و یا اینکه باید از کارفرمای قبلی شکایت نموده و مبلغ بیمه به آن صندوق پرداخت شود و سپس به صندوق جدید انتقال یابد؟ باتشکر

پاسخ ها:


بهتر است ابتدا شکایت کنید

18:31:32   1398/10/25

سوالات مرتبط

در خصوص انتقال محل خدمت
با سلام و احترام بنده فرزند شهید و کارمند رسمی استانداری می باشم و 9 سال سابقه خدمت دارم. در حدود 5 سال پیش بدون نظر خواهی از بنده ، پست کارشناسی در بخشداری همان شهرستان را به بنده اعمال کردند و بخشد...
انتقالی کارمند
با سلام مدت 14 سال هست که در اداره ای دولتی در یکی از شهرستانهای استان بوشهر استخدام شده ام و غیر بومی هستم، و در سال 1390 کارمند رسمی قطعی شدم و 5 سال تعهد خدمت تا سال 1395 از من گرفتند، در حال حاضر ...
بکارگیری نیروی رسمی با ابلاغ به عنوان کارمند
سلام، بنده کارمند رسمی با مدرک کارشناسی ارشد حسابداری در یکی از بیمارستان های وزارت بهداشت و درمان با پست کارشناس مسئول خدمات پشتیبانی مشغول بکار هستم. بعد از تغییر مدیریت از ابتدای سال 1402، مدیر جد...
درخواست انتقالی و ماموریت
با سلام خانمی هستم که دارای 6 سال و7 ماه سابقه در یکی از ادارات دولتی در یک شهرستان می باشم الان دوسال هست که رسمی آزمایشی هستم الان درخواست انتقالی یا ماموریت دارم به شهر دیگه در استان دیگه به من ای...
انتقالی از سازمان دولتی به بخش نیمه دولتی
با سلام من کارمند رسمی یک سازمان دولتی هستم و به علت پایین بودن حقوق میخواستم به یک شرکت نیمه دولتی برم. میخواستم ببینم نظر شما چیه و اینکه چون رسمی آزمایشی هستم چه قانونی برای من وجود داره؟...