اینجانب سالها در شرکتی کارمند بودم و الان به مدت 4ماه هست که در همان شرکت مدیر عامل(خارج از اعضا هیئت مدیره ) شدم - قراداد کاری جاری دارم و حکم حقوقی با امضای رییس هیئت مدیره دارم -بیمه و مالیات بنده در این چندماه بر اساس حقوق جدید رد شده ولی حقوقو پرداختی علی الحساب و کمتر از حکم دریافت شده -الان صورتجلسه تعیین حقوق رو بعد از گذشت 3ماه اعضا هیئت مدیره امضا نمیکنن و میخوان حقوق بنده رو کم کنن - آیا من میتونم شکایت کنم؟ یا چون صورتجلسه هیئت مدیره ندارم دچار مشکل میشم؟ راهنمایی بفرمایید
حقوق و مزایای مدیر عامل مدیر عامل
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.