با درود پرسشگر ارجمند حتی المقدور کدخدامنشانه موضوع را فیصله دهید وگرنه ابتدا اظهارنامه ارسال دارید اگر افاقه ننمود سپس طرح شکایت نمایید، احتمال موفقیت وجود دارد لیکن نتیجه قابل پیش بینی نیست بستگی به مدارک و اوضاع و احوال پرونده دارد و رویه شعبه و دفاعیات شما و
سلام تحت عنوان مزاحمت قابل شکایت میباشد
با سلام با توجه به اینکه نصب درب ریموت دارد در حال حاضر ضروری است به نظر شماست نتیجه ای نخواهد داشت.
بلی تحت عنوان مزاحمت سکایت کنید
سلام نصب درب ریموت در ساختمان های کنونی ، از ضروریات به حساب می آید و هر ساختمانی از آن استفاده می کند . از سوی دیگر نیز باید توجه داشت که استفاده از حق خود ، نباید باعث پایمال کردن حق دیگران باشد . بنابراین اگر درب ریموت دار ، غیر متعارف و غیر استاندارد باشد ، موظف به تعمیر هستند . توصیه می شود ابتدا از طریق اظهار نامه این حق را متذکر شوید . در صورت عدم افاقه ، دعوای مزاحمت را مطرح کنید.
شکایت کنید تا شهرداری بررسی کند
بهتر است با توافق حل شود
مراتب را از طریق دفاتر خدمات قضایی تامین دلیل نمایید.
اول با مدیر ساختمان درمیان بزارید که به جای ریموت از کلید درب استفاده کنند اگر نشد اظهارنامه بدهید اگر نشد شکایت مزاحمت تقدیم کنید
احتمال موفقیت وجود دارد لیکن نتیجه قابل پیش بینی نیست
مشاوره حضوری یا تلفنی نیاز است
بهتر است ابتدا مسالمت امیز حل کنید اگر نتیجه نداد اظهارنامه دهید
با سلام با توافق حل و فصل کنید
تحت عنوان مزاحمت شکایت کنید
سلام خیر اگر صدای درب همسایه عادی باشد شکایت شما نتیجه نخواهد داشت زیرا مشکل از شهرداری میباشد که پروانه صادر کرده است
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.