مشاوره حقوقی رایگان - عدم تعهد گارانتی

سلام سه ماه پیش من یک لپ‌تاپ به ارزش 24میلیون تومان خریدم و 6 ماه هم گارانتی دارد. بعد از دو روز مشکل پیدا کرد ‌و من بلافاصله به بردم و به من گفتند که مشکل آن نرم‌افزاری است و با وجود گارانتی هزینه‌ هم از من گرفتند و در این سه‌ماه چندبار دستگاه را بردم و هر بار گفتند نرم‌افزاریست و نه آن را تعویض کردند و نه درست کردند. من می‌توانم به‌خاطر این‌که کالای معیوب به من فروخته‌اند شکایت کنم یا چون سه‌ماه گذشته است، دستم به جایی بند نیست؟

پاسخ ها:


با سلام بله می توانید دادخواست بدهید.

21:20:15   1402/1/18

سوالات مرتبط

شكايت از شركت گارانتی كننده
باسلام بنده ١ ماه پيش يك عدد گوشي فرستادم گارانتي ، بعد از دو هفته تماس گفتن كه فرستادن ، الان ٤ هفته ميگذره به دستم نرسيده . باهاشون كه تماس ميگيريم ميگم خوب شما ميگيد فرستاديد لطفا باركد پستي جهت پي...
عدم پاسخگویی فروشنده لوازم خانگی بابت گارانتی محصول
سلام وقت بخیر ما حدود 1 ماه پیش یک غذاساز خریداری کردیم. موقع خرید فروشنده ادعا کرد که محصول 18 ماه گارانتی داره همون طور که روش نوشته. بعد 1 ماه برای اولین بار که خواستیم ازش استفاده کنیم متوجه شدیم...
خدمات پس از فروش
سلام از شرکت ... اجاق گاز خریدم و در زمان گارانتی خراب شده برای تعمیر با شرکت تماس گرفتم وعده رفع مشکل تا سه روز را دادند ولی بعد از یکهفته هم اقدامی صورت ندادند آیا می‌توانم اجاق گاز را پس بد...
ضمانت یک ساله پک جلوبندی
آیا ضمانت یکساله قید شده در برگه سربرگ دار تا آخرین روز اعتبار دارد چون من پارسال عوض کردم البته 20اسفند البته چند ماهی است که خراب است ولی چون خواب بوده نبردم و در ضمن بخاطر مشکل که همون پارسال داشتی...
گارانتی و تعمیر کالا
سلام وقتتون بخیر بنده یک دستگاه چایساز برای جهیزیه ام خریداری کردم و بعد از استفاده ازش متوجه شدم که دکمه روشن و خاموش کتری چایساز کار نمیکنه و فنر دکمه خرابه به مغازه دار تحویل دادم قرار شد به دفتر ن...