سلام
سه ماه پیش من یک لپتاپ به ارزش 24میلیون تومان خریدم و 6 ماه هم گارانتی دارد. بعد از دو روز مشکل پیدا کرد و من بلافاصله به بردم و به من گفتند که مشکل آن نرمافزاری است و با وجود گارانتی هزینه هم از من گرفتند و در این سهماه چندبار دستگاه را بردم و هر بار گفتند نرمافزاریست و نه آن را تعویض کردند و نه درست کردند.
من میتوانم بهخاطر اینکه کالای معیوب به من فروختهاند شکایت کنم یا چون سهماه گذشته است، دستم به جایی بند نیست؟
سلام من دقیقا روز 5شهریور ماه گوشی خریدم 6روز بعد یعنی هنوز یه هفته هم نشده گوشی اسپیکرش خش خش داشت البته اینو از روزی که خریدم داشت اما گفتم شاید نرم افزاری باشه که خودم تست کردم نتونستم کاری انجام ب...
سلام وقت بخیر
ما حدود 1 ماه پیش یک غذاساز خریداری کردیم.
موقع خرید فروشنده ادعا کرد که محصول 18 ماه گارانتی داره همون طور که روش نوشته.
بعد 1 ماه برای اولین بار که خواستیم ازش استفاده کنیم متوجه شدیم...
سلام
از شرکت ... اجاق گاز خریدم و در زمان گارانتی خراب شده
برای تعمیر با شرکت تماس گرفتم وعده رفع مشکل تا سه روز را دادند ولی بعد از یکهفته هم اقدامی صورت ندادند
آیا میتوانم اجاق گاز را پس بد...
با سلام بنده چهار سال پیش یک پکیج رادیاتور به همراه رادیاتورهاش از فروشنده خریدم هر سال یکی از رادیاتورها به علت عدم کیفیت سوراخ میشه و میگفتیم میامدن تعویض می کردن چون کارت گارانتی هم دارن اکنون یکی ...
شرایط و مقررات حاکم بر روابط کاربر با وکیل/مشاور/موسسه
و
شرایط استفاده کاربر از خدمات حقوقی دادراه
را مطالعه کردم و می پذیرم.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره
امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون
پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.