با سلام، ما ساکن ساختمانی 10 واحدی هستیم و به مدت یکسال که مدیر ساختمان بیلان مشخصی از خرج های ساختمان ارائه نمیدهند و وقتی ازشون درخواست بیلان میکنیم پاسخی نمیدهند، ما یک ماه و چند هفته هست که شارژ را پرداخت نکردیم و خواستیم بیلان ارائه دهند در غیر اینصورت شارژ را به صندوق دولت پرداخت میکنیم، الان دوروز هست که بدون هیچگونه اخطار قانونی و اظهار نامه و ابلاغیه آسانسور طبقه مارو قطع کردند آیا این اقدام قانونی ست؟ یا ما حق شکایت داریم؟
در صورت عدم پرداخت شارژ ماهیانه مدیر میتواند امکان استفاده از مشاعات را برای شما قطع نماید
14:29:46 1401/11/18
عدم ارائه بیلان توسط مدیر ساختمان عدم پرداخت شارژ ساختمان بیلان ساختمان ساختمان
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.