ملاک مهریه عقدنامه است ولی بیان اینکه سکه نمیتوان نوشت و باید وجه نقد نوشته شود، تخلف و جرم
از سوی دفترخانه است . و نوعی تدلیس در عقد محسوب میشود شما میتوانید با ارایه دلایل قوی شکایت کیفری کنید مگر اینکه قاضی مطالبه مهریه شرایط شما را بپذیرد که بعید به نظر میرسد. جهت نیاز به اطلاعات بیشتر تماس بگیرید09113963026