سلام. بنده مالک آپارتمانی هستم که مدیر ساختمان آن جا هر سال به بهانه های مختلف مبلغی جمع آوری نموده و پس از گذشت مدتی به بهانه این که در برآوردها محاسبه اشتباه نموده مجددا برای همان موضوع درخواست پول میکند. به عنوان مثال برای تعمیر آسانسور اعلام نموده مالکین مبلغ یک میلیون پول بدهند و پس از چند روز مجددا به بهانه اشتباه در محاسبه هزینه ها درخواست جمع آوری مجدد پول از مالکین نموده است. این کار به کرات توسط ایشان انجام شده. خواستم بدانم نص صریح قانون در این مورد چیست؟ آیا صرف تکرار یک ادعا و ارائه فاکتور مالکین را ملزم به پرداخت این هزینه مازاد می نماید و اگر مالکی توان پرداخت این هزینه مازاد را نداشت تکلیف چیست؟ با تشکر
اگر بقیه اعضا هم مشکل دارند مشکل باید جلسه بزارید ومشخص هست که کجا هزینه شده باید ثابت کنید
17:59:44 1399/11/7
مطالبه مجدد وجه توسط مدیر ساختمان به دلیل اشتباه در محاسبه هزینه ها مطالبه مجدد وجه توسط مدیر ساختمان تخلف مدیر ساختمان قوانین آپارتمان نشینی مدیر ساختمان
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.