سلام تکلیف خود را انجام دهید و حتماً حضور خود را در بیمه ثبت کنید. مدارک را جمعآوری نمائید تا از هر گونه سوءاستفاده احتمالی جلوگیری شود. اگر همکاری نکرد، ابتدا اظهارنامه و در نهایت از طریق دادگاه اقدام بفرمائید.
اگر کروکی و نظریه افسر را دارید بهش اظهارنامه بدهید و سه روز فرصت دهید اگر نیامد کار خودتان را بکنید
با سلام نگران نباشید امکان سو استفاده ندارن