مشاوره حقوقی رایگان - عدم پرداخت حقوق مزایا و عیدی و سنوات از سوی کارفرما

سلام. بنده در یک شرکت مشغول به کار بودم. کار دیگری پیدا کردم و استعفا را تسلیم کارفرما نمودم. کارفرما با بنده لج کرده و حقوق مرداد و شهریور، عیدی و سنوات بنده را فرموده آخر سال پرداخت میکنم. چقدر زمان میبره در اداره کار شکایت کنم به پولم برسم؟ در ضمن هر سه ماه کارفرما کارانه برای کارکنان در نظر گرفته بود. بنده 31 شهریور استعفا کردم و فرموده که دیگر کارانه سه ماه دوم را به شما پرداخت نمیکنم. میتوانم پول کارانه رو هم از طریق اداره کار دریافت کنم؟

پاسخ ها:


بله شكايت بفرماييد مي توانيد پس از طي مراحل مانده طلب خود را وصول نماييد البته توافق بهتر است

11:05:36   1399/9/1

سوالات مرتبط

نحوه مطالبه حقوق
سلام اواخر سال1402 برای صندوقداری دریک فست فود مشغول کار شدم.اول شرایط رو کلی گفتن تا 7روز آزمایشی که قرارداد بنویسیم.بعد 10،12روز قراردادی که گذاشتن با حقوقی کم تراز توافق بود و مواردی جدا یک طرفه که...
دریافت حق و حقوق و بیمه
باسلام من یک کارمند خدمات در فرمانداری هستم که به صورت روز مزد مدت 13 سال دارم کار میکنم.ولی متاسفانه دراین مدت من بیمه نبودم وسنوات وعیدی وحقوق من را طبق قانون کار پرداخت نکرده اند.لذا اگر شکایت کنم ...
شکایت و دریافت مزایا
سلام وقت بخیر بنده 15 سال تا پایان سال 1399 برای شخصی در قالب شرکت کار میکردم در این سالها به دلیل مشکلات مالیاتی و .. شرکت هر یک از شرکت که به مشکل بر میخورد با تاسیس شرکت دیگر ادامه میداد ولی بنام ...
حقوق کار در مغازه
به مدت 24سال در مغازه‌ای که 3نفر شریک دارد و 1نفر از شرکا حضور داشته و 2نفر دیگر اجرت المثل سهم خود را دریافت کرده‌اند.حالا 2نفر شریک غایب موجب تعطیلی محل کار شده‌اند.لازم بذکر:طی 24 سا...
مطالبه حقوق و مزایا از کارفرما
سلام 2سال و نیم توی کارگاهی کار میکردم قرارداد ندارم روزمزد بودم ولی فقط مزد روزهای کاری رو پرداخت کرده و هیچ مزایایی نداده الان هم بهونه گیری کرد و اخراج کرد بیمه بودم ولی دوماه اول کار رو بیمه نریخت...