درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - تخریب گوشی

دریک درگیری شخصی ب دروغ ادعا کرده من گوشیشو شکستم درصورتی ک فقط گوشی از دستش افتاد و دوربینم هم کاملا مشخصه غیرعمد بوده ولی دادسرا ب تخریب عمد متهم شدم دادگاه چطور دفاع کنم از خودم ...گوشی هم بنام ایشون نیست کارتن هم نداره

پاسخ ها

باسلام پرسشگر ارجمند در دفاع باید بر نبود سوءنیت و عمد تأکید کرده و درخواست بررسی فیلم دوربین و کارشناسی را مطرح نمایید زیرا تحقق تخریب عمدی نیازمند احراز قصد ایراد خسارت است و نبود مالکیت یا مدارک مالکیت شاکی نیز می‌تواند در میزان ادعا مؤثر باشد

برای دفاع در دادگاه، این سه نکته را مطرح کنید:

۱. بر **غیرعمدی** بودن حادثه با استناد به فیلم دوربین تأکید کنید.

۲. به فقدان **مالکیت قانونی** شاکی (نداشتن سند و کارتن) استناد کنید.

۳. درخواست **کارشناسی** برای تشخیص علت خسارت و میزان آن را ارائه دهید.

انکار کنید 

حقیقت را بیان کنید

با توجه به توضیحات و اینکه کیفرخواست صادر شده توصیه می شود حتماً بوسیله وکیل دادگستری در دادگاه از خود دفاع نمایید 

باسلام عدم سو نیت وعدم مالکیت ووو

سوالات مرتبط

وکلای متخصص