با درود
پرسشگر ارجمند ادعای شراکت باید ادله ای داشته اید
بنظر تابع قانون کار باشید که بنظر میباشید حقوق و مزایای شما کاملا از طریق اداره کار قابل پیگیری و مطالبه است اقدام نمایید ابتدا باید در دفاتر پیشخوان احراز هویت شوید سامانه روابط کار نیز ثبت نام کنید دادخواست تخصصی تنظیم گردد و و
عدم تادیه بیمه دو تا ده برابر نیز جریمه دارد بیمه کارگر نیز باید در حق تامین اجتماعی تأدیه گردد
پرسشگر ارجمند بدیهی است احراز و اثبات رابطه کارگر و کار فرمایی برعهده کارگر است مستندات میتواند قرارداد شهادت شهود و اقرار و واریزی ها باشد
تحت نظارت یک وکیل مبرز دادگستری اقدام نمایید تا دچار خسران جبران ناپذیری نشوید دادگستری عرصه آزمون و خطا نیست دقت کنید
سلام بله شما باید رابطه کارگر و کارفرمایی را اثبات نمایید
شما میبایست در هیات تشخیص اداره کار شکایت خود را مطرح نمایید شما باید ابتدا در سامانه روابط کار ثبت نام نمایید
پاسخ داده شده
شکایت خود را در اداره کار مطرح کنید
هر ادعایی نیاز به دلیل دارد
بار اثبات ادعا بر عهده مدعی است و با توجه به توضیحات اثبات شراکت شما امری بسیار سخت و تخصصی است فلذا پیشنهاد می شود جهت بررسی دقیق موضوع مشاوره تلفنی داشته باشید
باسلام تکراری درصورت اثبات بله