با سلام بله میتوانید اما باید نامه دادگاه داشته باشید
سلام بر اساس قانون برای انعقاد عقد نکاح نیاز به اذن ولی قهری دختر است
در صورت مخالفت پدر دختر ، اگر دختر دادخواست الزام به اذن ازدواج را مطرح نماید با توجه به اظهارات شما ، ممکن است قاضی اجازه ازدواج را صادر ننماید .
دوست عزیز، به دلیل سن شما و جزئیات مربوط به اذن پدر برای دختر، این موضوع دارای پیچیدگیهای فقهی و قانونی است که پیشنهاد میشود حتماً برای بررسی راهکارهای ثبت رسمی با وکلای سایت مشورت کنید.
بهتر است که سر این قبیل موضوعات با مشاورین خانواده صحبت کنید
خیر باید از دادگاه مجوز بگیربد
مانعی جهت ازدواج وجود ندارد
با توجه به عدم بکارت ، ایشان برای ازدواج نیاز به اذن پدر ندارند
برای ازدواج پسر ۱۷ ساله، اذن پدر یا جد پدری لازم است و برای دختر نیز اگر در شناسنامه باکره محسوب شود معمولاً اذن پدر مطرح میشود؛ در صورت مخالفت غیرموجه، امکان مراجعه به دادگاه خانواده وجود دارد.
سلام. چون دختر باکره نیست پس در ازدواج نیازی به اجازه پدر هم ندارند
برای ثبت رسمی ازدواج چون شما زیر ۱۸ سال هستید اجازه ولی و حکم دادگاه لازم است و برای دختر هم اگر باکره نباشد اجازه پدر شرط نیست اما سن قانونی و تأیید دادگاه باید رعایت شود
سلام و عرض ادب خدمت شما
تحت شرایطی از طریق دادگاه ممکن است
باسلام خدمت شما بزرگوار
اگر دختر باکره نباشد و رشیده باشد، اذن پدر/جد پدری شرط نیست و در صورت نداشتن مانع قانونی میتوانید ازدواج کنید، اما با توجه به سن ۱۷ سال شما ثبت نکاح ممکن است منوط به اجازه ولی/دادگاه باشد
سلام چون باکره نیست نیاز به اذن پدر ندارن.
بهتر است با نظر خانواده ها اقدام کنید هر دوی شما درسنی نیستید که به تنهایی در این مورد تصمیم بگیرید