درود
صدور کیفرخواست یعنی دادسرا ظن قوی به انتساب اتهام داشته و پرونده را برای رسیدگی به دادگاه فرستاده نه اینکه شما قطعا مجرم شناخته شده باشید
برای دفاع باید در اولین فرصت لایحه بدهید و بگویید عبور عادی داشته اید و قصد یا حضور مؤثر در اجتماع و تبانی نداشته اید و مدارک پزشکی مسیر و زمان و هر شاهد یا سند موقعیت مکانی را ضمیمه کنید
همچنین از دفتر شعبه بخواهید متن کیفرخواست و پیوستها را به شما ابلاغ کنند چون بدون رویت متن دقیق دفاع کامل ممکن نیست با یک وکیل همراه شوید کاربر محترم سایت دادراه
خیر؛ صدور کیفرخواست بهمعنای مجرمیت قطعی نیست و فقط یعنی دادسرا پرونده را برای رسیدگی به دادگاه فرستاده است.
سلام بله با توجه به صدور قرار جلب به دادرسی و صدور کیفرخواست ، پرونده به دادگاه کیفری ۲ ارسال خواهد شد شما میبایست در دادگاه کیفری ۲ دفاعیات خود را ارائه نمایید شما لایحه دقیق تنظیم و برای شعبه ارسال نمایید
از نظر دادسرا بله شما مجرم شناخته شده اید و باید در دادگاه از خود دفاع نمایید فلذا پیشنهاد می شود جهت دفاع با وکیل دادگستری همکاری نمایید
باسلام از نطر دادسرا بله فلدا حتما با وکیل مشاوره تلفنی داشته باشید
پس از ابلاغ کیفرخواست، دادگاه صالح برای رسیدگی به پرونده شما تعیین میشود و زمان جلسه دادگاه به شما ابلاغ خواهد شد.
حضور در دادگاه و ارائه دفاعیات در روز مقرر باید در دادگاه حاضر شده و دفاعیات خود را به صورت کامل ارائه دهید.
کاربر محترم، صدور کیفرخواست به معنای محکومیت قطعی شما نیست و برای ارائه دفاعیات مستدل در دادگاه و اثبات ادعای خود حتماً با وکلای سایت مشورت نمایید.
با سلام
دادستان با صدور کیفر خواست ، بیان می دارد که متهم پرونده مجرم است و از دادگاه ( کیفری 2 ) درخواست کیفر و مجازات متهم را می نماید .
شما هم میتوانید دفاعیات خویش را در دادگاه به عمل آورید و اگر بتوانید آنجا با ارایه دلایل و مستندات از خودتان رفع اتهام نمایید ، تبرئه خواهید شد ( در هرصورت هم اگر نتوانید از خودتان رفع اتهام نمایید ، دادگلاه فقط به اتهاماتی که در مورد آنها کیفر خواست صادر شده رسیدگی می نماید )