با سلام وقت بخیر
با وصول نظریه نهایی پزشکی قانونی، و اعلام رضایت در پرونده حسب رای دادگاه، دیه پرداخت میشه.
پرداخت دیه یا خسارت بعد از صدور و قطعی شدن برگ پزشکیقانونی انجام میشود و اگر معاینه مجدد نیاز باشد باید اول تکمیل شود معمولاً پس از تأیید نهایی پزشکی قانونی بیمه یا دیه پرداخت میشود.
با سلام
بعد از صدور حکم توسط دادگاه و قطعی شدن حکم پرونده به اجرای احکام ارسال می شود و شما با اخذ نامه از اجرای احکام می توانید دیه را دریافت کنید. برخی بیمه ها در شرایط فعلی نیز دادسرا نامه ببرید نصف دیه را به صورت علی الحساب پرداخت می کنند.
بعد از تکمیل معاینات توسط پزشکی قانونی، بیمه مکلف به پرداخت دیه میباشد.
سلام بله توسط پزشکی قانونی درصد دیه تعیین خواهد شد و باید دیه پرداخت شود
باید نظریه پزشکی قانونی قطعی گردد و رای دادگاه نیز بطور قطعی صادر گردد
خیر زمان بر هست
پس از اعلام نهایی نظریه پزشکی قانونی و صدور رای قطعی