سلام دادخواست اعلام فسخ و تخلیه را مطرح کنید .
و قبل از دادخواست اظهارنامه با مدت سه روزه ارسال کنید
بر اساس توافق نامه تخلیه میتوانید ابتدا به مستاجر اظهارنامه دهید و سپس دادخواست تخلیه مطرح کنید که البته باید تا آن زمان پول رهن را هم برگردانید
سلام قرارداد اجاره اقاله شده است و بر اساس صورتجلسه تنظیمی با مستأجر، میتوانید از طریق دادگاه برای تخلیه اقدام کنید. در نظر داشته باشید که در وضعیت جنگی موجود در کشور، حکم تخلیه داده نمیشود.
توافق بهترین راهکار است و حکم تخلیه عین مستاجره
چنانچه این موضوعات مکتوب شده ، دادخواست تخلیه باید بدهید
سلام از بابت تخلیه شما ابتدا اظهارنامه برای ایشان ارسال نمایید و سپس دادخواست حقوقی اقامه نمایید
ابتدا اظهار نامه ارسال کنید در صورت عدم افاقه دادخواست علیه ایشان ثبت نمایید
میتوانید به استناد اقاله دستور تخلیه بگیرید و اجرت المثل ایام تصرف را مطالبه کنید
با سلام
به دفتر خدمات قضایی مراجعه کنید و دادخواست تخلیه بدهید و اعلام کنید که مستاجر تخلیه نمی کند
با سلام
با توجه به توافق حاصله، قرارداد فی مابین اقاله گردیده است و می بایستی برا ی ایشان در بدو امر اظهارنامه ارسال نمایید و سپس دادخواست تخلیه مطرح فرمایید ( اجرت المثل ایام تصرف هم میتوانید با نظر کارشناس مطالبه نمایید )
ابتدا اظهارنامه برای ایشان ارسال نمایید و سپس دادخواست حقوقی اقامه نمایید