درود
پرسشگر ارجمند اگر تابع قانون کار باشید که بنظر میباشید حقوق و مزایای شما کاملا از طریق اداره کار قابل پیگیری و مطالبه است اقدام نمایید ابتدا باید در دفاتر پیشخوان احراز هویت شوید سامانه روابط کار نیز ثبت نام کنید دادخواست تخصصی تنظیم گردد
بدیهی است احراز رابطه کارگر و کار فرمایی برعهده کارگر است
با سلام
جهت ثبت دادخواست به دفتر خدمات قضایی مراجعه کنید
سلام شما قادر هستید که از طریق سامانه جامع روابط کار اقدام بفرمائید.
بله از هر طریق ممکن ایفای حق نمایید
باسلام بدوا اطهارنامه بدهید
سلام بله شما می توانید دادخواست مطالبه وجه مطرح نمایید
سلام. بدوا اظهارنامه ارسال نمایید و از طریق سامانه جامع روابط کار اقدام نمایید
در اداره ی کار شکایت کنید رسیدگی میشود
قابل پیگیری است