درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - ندادن پول کارگر

سلام من برای کسی کار میکردم همون سنگ کاری تازه کار بودم و کار ساده حمالی انجام میدادم بعد 4 روز کار گفتم نمی ایم گفته بود روزی 1 میلیون و یک مبلغ 500 هزاری هم داده بود موقع کار بعد 10 روز به زور جواب داده و با منت 1.500 میخواد بده خیلی رو مخمه و حرف زدناش اذیتم کردم بخاطر مبلغ 3 میلیون تومن میتونم کاری کنم؟ اظهار نامه چقدرع؟ بابت مبلغ 3 تومن خجالت میکشم کاری کنم برای پدر دوستم کار کردم و شماره دوستمو دارم و در مدرسه هم کلاسی هستیم هزینه اظهار نامه چقدره؟ اداره کار بگم؟ اصلا برا 3 تومن میشه کاری کرد لطفا کامل جواب بدین من کامل پیامتونو میخونم

پاسخ ها

 درود 

پرسشگر ارجمند اگر تابع قانون کار باشید که بنظر میباشید حقوق و مزایای شما کاملا از طریق اداره کار قابل پیگیری و مطالبه است اقدام نمایید ابتدا باید در دفاتر پیشخوان احراز هویت شوید سامانه روابط کار نیز ثبت نام کنید دادخواست تخصصی تنظیم گردد 

بدیهی است احراز رابطه کارگر و کار فرمایی برعهده کارگر است 

با سلام

جهت ثبت دادخواست به دفتر خدمات قضایی مراجعه کنید 

سلام شما قادر هستید که از طریق سامانه جامع روابط کار اقدام بفرمائید.

بله از هر طریق ممکن ایفای حق نمایید

باسلام بدوا اطهارنامه بدهید

سلام  بله شما می توانید دادخواست مطالبه وجه مطرح نمایید 

سلام. بدوا اظهارنامه ارسال نمایید و از طریق سامانه جامع روابط کار اقدام نمایید

در اداره ی کار شکایت کنید رسیدگی میشود

قابل پیگیری است

سوالات مرتبط

وکلای متخصص