سلام اگر حکم غیابی است شما می توانید در مهلت مقرر واخواهی نمایید
خیر
ملزم بپرداخت هستید
مختومه شدن پرونده در مرحله اجرا به معنی پایان بدهی نیست، بلکه یعنی دستور توقیف حسابهای شما با موفقیت انجام و پرونده از نظر اداری بایگانی شده است. شما میتوانید حساب جدید باز کنید، اما به دلیل اتصال یکپارچه بانکها به سیستم قضایی، هر حسابی باز کنید به سرعت شناسایی و برای کسر مبلغ ۳۵ میلیون تومان بدهی مسدود میشود. بهترین راهکار برای شما که درآمدی ندارید، مراجعه فوری به شعبه ۶ اجرای احکام اهواز و ثبت «دادخواست اعسار و تقسیط» است تا با قسطبندی بدهی، از حسابهایتان رفع مسدودی شود؛ همچنین اگر هیچ ابلاغیهای دریافت نکردهاید، میتوانید از طریق دفاتر خدمات قضایی درخواست «واخواهی» بدهید تا پرونده مجدداً بررسی شود.
ملزم به پرداخت هستید
تا حضوری به مرجع قضایی مربوطه مراجعه نکنید و مشکل را حل نکنید حق باز کردن حساب را ندارید
پرونده اصلی تمام شده باشد،ولی اجرای حکم یا دستور توقیف/انسداد حساب هنوز باقی مانده باشد