سلام با پلیس 110تماس و بعد شکایت ایجاد مزاحمت و سال آرامش مطرح کنید
سلام شما به پلیس ۱۱۰ تماس بگیرید و صورتجلسه نمایید
شکایت کیفری مزاحمت
با پلیس تماس بفرمایید
با ۱۱۰تماس بگیرید
باسلام با داشتن اماره ودلیل شکایت مطرح کنید
شکایت کنید
شکایت ایجاد مزاحمت و سلب آرامش مطرح کنید