حتما، شکایت نمایید و پیگیری کنید خسارات و دیه و ارش و نقصان زیبایی تعلق می گیرد
بله، شما حق دریافت خسارت دارید. شکستگی دندان حین بیهوشی معمولاً به دلیل بیاحتیاطی در استفاده از ابزار تنفسی (لارنگوسکوپ) رخ میدهد و «قصور پزشکی» محسوب میشود.
باسلام بله
نیاز به تنظیم شکایت دارید
بلی حتما و فورا شکایت کنید به دادسرا هم از پزشک مربوطه و هم از بیمارستان مربوطه
برای دریافت خسارت اقدام کنید، اما موفقیت آن به اثبات خطای پزشکی یا قصور تیم درمان بستگی دارد.