درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - در اتاق عمل دندانم شکسته

سلام وقت بخیر.من آقایی 40 ساله 1 هفته پیش برای عمل دیسک گردن به اتاق عمل رفتم ولی وقتی به هوش آمدم متوجه شدم 2 عدد دندان جلوی فک بالایم شکسته آیا میتوانم خسارت را از بیمارستان بگیرم

پاسخ ها

حتما، شکایت نمایید و پیگیری کنید خسارات و دیه و ارش و نقصان زیبایی تعلق می گیرد 

سلام  بله  

قطعا

سلام

بله

بله، شما حق دریافت خسارت دارید. شکستگی دندان حین بیهوشی معمولاً به دلیل بی‌احتیاطی در استفاده از ابزار تنفسی (لارنگوسکوپ) رخ می‌دهد و «قصور پزشکی» محسوب می‌شود.

باسلام بله

نیاز به تنظیم شکایت دارید

بلی حتما و فورا شکایت کنید به دادسرا هم از پزشک مربوطه و هم از بیمارستان مربوطه 

برای دریافت خسارت اقدام کنید، اما موفقیت آن به اثبات خطای پزشکی یا قصور تیم درمان بستگی دارد.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص