درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - خرید خودرو

سلام یه وانت مزدا با یکی صحبت کردیم منو فرستاد پیش فامیلشون به عنوان نمایشگاهی و 300 میلیون پول دادم و قولنامه نوشت و من فقط از قولنامه عکس گرفتم و قرار شد قولنامرو ببره صاحب خودرو ک منو فرستاده بود پیش نمایشگاهی امضا کنه وسیزدهم همین ماه سند بزنیم حالا میرم پیش صاحب سند میگه من ضرر کردم و غیر از مابقی پول 100 میلیون باید بیشتر بدی تا سند بزنم حتی امروز از ماشین اویزون شده بود ک باید اینجا بمونه نمیدم ببری با 110 تماس گرفتم و حقو ب من دادن گفتن میتونی بری و الزام به سند بزنی ایشونم بره توقیف پلاک بزنه و دادگاه حل کنه الان باید چیکار کنم اونی که از من پول گرفته صاحب سند نیست

پاسخ ها

اگر مالک رسمی می‌گویدمن ضرر کردم و 100 میلیون بیشتر بده این یعنی دارد شرط جدید می‌گذارد در حالی که اگر قبلاً معامله با توافق انجام شده باشد، اصولاً نمی‌تواند یک‌طرفه قیمت را بالا ببرد؛ مگر اینکه در متن قرارداد شرط خاصی وجود داشته باشد یا معامله به شکل دیگری تنظیم شده باشد.

با درود 

مدارک و مستندات شما نیازمند بررسی است سپس امکان اظهار وجود دارد ، بنظر فرد فروشنده مرتکب جرم فروش مال غیر با حداقل انجام معامله فضولی شده است. برای دریافت مشاوره دقیق تر می توانید از گزینه مشاوره تلفنی سایت استفاده نمایید.

 دادخواست الزام به تنظیم سند رسمی و تحویل مدارک بدهید و تا تعیین تکلیف از فروش یا انتقال خودرو به دیگری دستور موقت بخواهید

 

سلام شما می‌بایست دادخواست الزام اقامه نمایید 

اظهارنامه جهت انتقال سند برای همگی ارسال و مهلت ۷ روزه بدهید سپس دادخواست اثبات وقوع بیع، اثبات مالكيت، الزام به تنظیم سند رسمی و فک پلاک بدهید

مدارک و مستندات نیاز به بررسی دارد 

اگر قبلاً معامله با توافق انجام شده باشد، اصولاً نمی‌تواند یک‌طرفه قیمت را بالا ببرد دادخواست الزام به تنظیم سند رسمی و تحویل مدارک بدهید

نیازمند بررسی بیشتر و گفتگوی متقابل است تا اظهار نظر دقیقی بتوان کرد و راهنمایی شوید 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص