سلام و وقت بخیر خدمت شما کاربر محترم سایت دادراه مسائل آپارتمان نشینی بهتر است که بهتر و بیشتر بصورت مسالمت آمیز حل و فصل شوداگر افاقه نکرد عمل حقوقی را پیشنهاد میکنم
ابتدا باید درخواست تامین دلیل و کارشناسی کنید و سپس بر اساس آن اقدام به شکایت کنید
سلام دادخواست به خواسته مطالبه خسارت با جلب نظر کارشناس رسمی دادگستری از طریق دفتر خدمات الکترونیک قضایی به ثبت برسانید.
اول باید دادخواست تامین دلیل بدهید
باید ابتدا از طریق تامین دلیل با جلب نظر کارشناس رسمی میزان خسارت را برآورد کنید بعد دعوی مطالبه خسارت را بر اساس نظریه کارشناسی مطرح کنید.
دادخواست تامین دليل بدهید،پس از کارشناسی وتعیین خسارت به طرفین مقصرین دادخواست مطالبه خسارت بدهید
مسالمت آمیز حل کنید
با درود، بهتر است موضوع از طریق مدیر ساختمان و جلسه با اعضای ساختمان حل و فصل شود، در غیر اینصورت شما با تقدیم دادخواست و انجام تامین جهت تعیین میزان خسارات و مسبب ورود زیان با جلب نظر کارشناس رسمی دادگستری انجام دهید، سپس دادخواست مطالبه خسارات از طریق دفتر خدمات قضایی مطرح نمایید.