درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - تصادف خسارتی

سلام،بنده تصادفی کردم که غیر مقصر بودم وطرف مقصر بدلیل اینکه بیمار دارم کارت ماشین خود را تا پرداخت خسارت پیش بنده به امانت گذاشت اما متاسفانه الان با تعیین خسارت اعلام شده از طرف بنده که بعداز قیمت گرفتن درخواست کرده ام زیر بار خسارت نمی‌رود،الان باید چکار کرد

پاسخ ها

طرح دعوی نمایید

با سلام شکایت کنید

با سلام

می توانید جهت ثبت دادخواست به دفتر خدمات قضایی مراجعه کنید 

نگه‌داشتن کارت خودرو به‌تنهایی تضمین قطعی وصول خسارت نیست و بهتر است سریع از مسیر قانونی اقدام شود.اگر کروکی و نظریه پلیس به نفع شماست، می‌توانید از بیمه شخص ثالث مقصر مطالبه خسارت کنید و در صورت اختلاف، دادخواست مطالبه خسارت یا تأمین دلیل مطرح شود.تحویل ندادن کارت در بلندمدت ممکن است علیه شما هم حساسیت ایجاد کند؛ بهتر است موضوع با رسید امانت یا از طریق کلانتری و شورا پیگیری شود.

سلام  شما می‌بایست ابتدا دادخواست تامین دلیل را مطرح نمایید تا تمام خسارات وارده تعیین گردد 

شما می‌بایست درخواست کارشناس رسمی برای تنظیم کروکی و تعیین مقصر را نمایید   و سپس دادخواست مطالبه خسارت با جلب نظر کارشناس رسمی دادگستری را مطرح نمایید 

با کارت خودرو و مدارک تصادف به دادگاه حقوقی شکایت کنید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص