درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - فسخ نکاح

سلام وقت بخیر، شوهرم رفته دادگاه و ابلاغیه نوشته که من از قبل از ازدواج مشکل روحی و روانی داشتم و اون اطلاعی نداشته، در صورتی که اینجوری نیست،و خواسته که فسخ نکاح کنه، من جواب ابلاغیه رو چه جور باید بدم، گفته اگه جواب ندی، شما مسئول هزینه خسارت ناشی از دادرسی هستی من واقعا نمیدونم چیکار کنم لطفا کامل راهنمایی کنید

پاسخ ها

پس از نزدیکی، حتی در صورت جنون زوجه، فسخ متصور نیست

 با سلام دعوای فسخ  نکاح دعوای بسیار مهمی می‌باشد هم برای خانم و هم برای آقا و باید در این خصوص تماس تلفنی بگیرید تمام جزئیات اقداماتی که انجام شده مدت زمان همه این‌ها باید بررسی شود

با توجه به توضیحات چنین امکانی برای ایشان وجود ندارد فلذا پیشنهاد می شود جهت دفاع حتماً با وکیل دادگستری همکاری نمایید 

با سلام

الزامی جهت پاسخ به اظهارنامه نیست و اگر قصد پاسخ داشتید بهتر است با یکی از وکلای سایت مشورت کنید و سپس پاسخ را ارسال کنید البته اگر بیماری نداشته باشید نیازی به مشورت نیست.

نیازی به پاسخ نیست 

صبر کنید ایشان ادعای خودش را ثابت باید بکند اگر مدرکی نداشته باشد ، دعوا رد می‌شود 

الزامی یه پاسخ نیست اما اگر اصرار به پاسخ دادن دارید حتماً با یکی از همکاران سایت مشورت نموده و یا تهیه پاسخ را بایشان بسپارید یا مشاوره مکفی اخذ نمایید . 

سلام  با توجه به توضیحات شما امکان فسخ نکاح  وجود نخواهد داشت  

بر اساس قانون فسخ نکاح از بابت تدلیس زوجه فقط با شرایطی خاص امکان دارد 

فسخ نکاح  فوری است 

جواب ابلاغیه را نمی‌توان داد به نطر می‌رسد ایشان به شما اظهارنامه داده است نه ابلاغیه نیازی به دادن جواب نیست تاثیری حقوقی در امر شما نخواهد داشت این اظهارنانه

لایحه دفاعیه بنویسید و ثابت کنید مشکل روانی ندارید و به دادگاه ببرید در غیر این صورت حکم فسخ صادر می شود

سوالات مرتبط

وکلای متخصص