درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - قرارداد

من مدرک تحصیلیم رو فقط برای جنبه امتیاز آوری و گرید داخل یک شرکت گذاشتم تعهدم تا 407 هست مدیر عامل شرکت میخواد سهام شرکت رو بفروشه من باید تا پایان 407 داخل اون شرکت بمونم؟چون تهعد دارم؟ چون من قراردادم رو با مدیر عامل فعلی امضا کردم نه مدیر عامل آینده نمیتونم بدون رضایت مدیر عامل فعلی از تعهدم خارج شم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

پاسخ ها

ملزم به بتعهدات قانونی هستید

 با سلام اگر مدرک خود را در اختیار شرکت قرار گذاشتید منتظر پیامدهای آن من جمله پرداخت مالیات سنگین باشید 

با سلام

از طریق اداره ثبت شرکتها موضوع را پیگیری کنید ممکن است بعداً از اداره مالیات یا تأمین اجتماعی مشکلاتی برای شما پیش بیاد.

باید بر اساس آنچه در قرارداد تان امده عمل کنیذ

اگر تعهد شما با خودِ شرکت منعقد شده باشد نه صرفاً شخص مدیرعامل، معمولاً با تغییر سهامدار یا مدیرعامل تعهد از بین نمی‌رود؛ اما متن قرارداد تعیین‌کننده است و ممکن است امکان فسخ، انتقال تعهد یا توافق برای آزادسازی وجود داشته باشد. بدون رضایت طرف قرارداد یا وجود حق فسخ در قرارداد، خروج یک‌طرفه می‌تواند برایتان مسئولیت ایجاد کند.

سلام  اشتباه بزرگی کردید  شما مسئولیت خواهید داشت  شما در مقابل اداره دارایی از بابت عدم پرداخت مالیات  و در مقابل طلبکاران شرکت  مسئولیت حقوقی خواهید داشت 

می توانید با اتمام زمان تعهد یا فسخ قرارداد به دلیل تغییر مدیریت خارج شوید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص