درصورت نیاز مقام قضایی دستور آنرا صادر خواهد کرد
اگر چاقو توسط پلیس ضبط شده باشد امکانش هست
با سلام
می توانید درخواست خود را پیگیری کنید. به نظر اگر خودزنی کرده باشد پزشکی قانونی معمولاً تشخیص می دهد و شما از دادگاه بخواهید تا از پزشکی قانونی این موضوع را استعلام کند.
بله اگر آثار انگشت فرد باقی باشد امکان پذیر است
بله، میتوانید درخواست کارشناسی و انگشتنگاری از چاقو و بررسی آثار بیولوژیک و ادله فنی را مطرح کنید تا مشخص شود چه افرادی با چاقو تماس داشتهاند؛ البته نبود اثر انگشت شما بهتنهایی قطعی نیست ولی میتواند به نفع شما باشد.
بله میتوانید از پلیس یا مراجع قضایی درخواست کنید اثر انگشت روی چاقو بررسی شود تا اثبات کند شما هیچ نقشی در حادثه نداشتهاید
سلام بله خودزنی در پزشکی قانونی مشخص خواهد شد
درخواست ارجاع به شورای پزشکی در خصوص نحوه ورود آسیب و احراز خودزنی نمایید