سلام بهتر است که مسائل آپارتمان نشینی بصورت مسالمت آمیز حل و فصل شود
حث تصرف در کوچه های بن بست متعلق به تمامی املاکی است که در آن درب دارند.
کوچه بن بست چون کوچه اختصاصی است نباید طوری پارک کنند که باعث ایجاد مزاحمت برای دیگری شود
با سلام
خیر به نظر چنین حقی ندارد
اگر مزاحمتی داشته باشد میتوانید ابتدا اظهارنامه دهید سپس دادخواست رفع ممانعت از حق و مزاحمت ملکی
با سلام چون کوچه بن بست است عمومیت آن بین املاکی است که به آن درب دارند اما در خصوص اینکه در این فضا حق یا منافع اختصاصی بتوان قائل شد ، چنین چیزی هم امکانپذیر نیست .
همسایه روبرو نمیتواند بدون رضایت شما دقیقاً کنار دیوار خانهتان پارک کند اگر مزاحمت یا ممانعت از عبور ایجاد کند اما قانون حق تملک معابر عمومی را به افراد میدهد و معمولاً پارک در معبر بنبست محدودیت خاص ندارد مگر باعث ایجاد سد معبر شود
سلام بر اساس قانون پارک خودرو نباید موجب مزاحمت سایر همسایگان گردد در صورت مزاحمت همسایه می تواند شکایت مزاحمت ملکی را مطرح و ثبت نماید
نقض حریم ملک دیگری جرم و قابل شکایت و پیگیری ست(مطابق قاعده لاضررو لا اضرار و ملاک ماده 132 قانون مدنی)