درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - تاخیر تادیه

من از کارفرما شکایت کردم و رأی ب نفع من صادر شده است و در خدمات قضایی ثبت کردم و در دادسرای اجرائیه صادر شده است و الان میخوام تاخیر تادیه بزنم باید اول اجرای احکام برم برای اجرا رای یا اول تاخیر تادیه بزنم بعدش برم اجرا احکام؟

پاسخ ها

اول دادخواست مطالبه وجه به مبلغ فلان با ارجاع امر به کارشناس به دادگاه حقوقی 

با سلام

برای مطالبه تاخیر تادیه اگر در این پرونده جزء خواسته ها نبوده باید دعوی دیگری مطرح کنید

دادخواست مطالبه وجه دهید

تاخیر تادیه نیاز به مطالبه حقوقی دارد

اول به اجرای احکام برای اجرای رأی مراجعه کنید و همزمان یا بعد از آن دادخواست خسارت تأخیر تأدیه ثبت کنید

با سلام 

اول اجرائیه را پیگیری کنید و سپس دادخواست مطالبه خسارت تأخیر مطرح کنید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص